mammaria: (AAAAAAAAA[leonidas])
ANSWER THE QUESTIONS WITH YOUR ICONS~! )

PS My Valentinr - dazzlingmarajizz BECAUSE WHY NOT-- don't you just LOVE my link (: /IS SO CLASSY

EDIT 2: GUYS GUYS THIS IS BRILLIANT LASDK HAHAHAHAH-- o wait better yet--

-


THERE YOU GO
mammaria: (control your poison[ladygaga])
I REALLY AM NOT I JUST DRANK SOME BAILEY'S AND UUUH WINE AND UUUH SOME DRINK THAT TASTED LIKE ASS SO I DIDN'T FINISH IT BUT IT WAS MADE OF RICE OR STH IDK OH OH AND CHAMPAGNE BUT THAT WASN'T THAT TASTY TOO BITTER ALSO I MIXED SOME COKE WITH WINE AND IT TASTED GOOD BUT MOM LOOKED AT ME FUNNY

/DEEP BREATH IN

HAPPY NEW YEAR~!!!! ♥


OUT WITH THE OLD, IN WITH THE NEW-- OH HAI THERE, 2009, BB~*~*~ PLEASE BE GOOD TO ME, OKAY~? ;) (2008 was good and all, but I know you can do way better than that~ ♥)

Okay so HAHAH yeah i am not drunk i am just slightly buzzed (VERY SLIGHTLY which is surprising, wtf i have higher tolerance than I thought WHAT THE SHIT). I went to the party i mentioned to LB, yeah, the one I didn't wanna go to? Turns out it wasn't that bad. I ACTUALLY SORTA HAD FUN but i wonder if that was because everything seems better when you are drinking. IT COULDN'T HAVE BEEN because I really drank at the reunion later; at the party I only had like one glass of champagne because champagne isn't really to my taste and stuff. BUT I WAS SO SURPRISED this one lady at the party told my mom when she thought I wasn't listening that I was really pretty like five thousand times and kept talking about her twenty four year old son and how she would love for me to meet him and match making and what the shit. I WAS JUST LIKE "/STARES AT THE MUSIC PLAYER PEOPLE OH LISTEN FRANK SINATRA SONGS" fklksdlkl.

THEN I WENT TO THE REUNION and got my drink on and chatted with my bro's twenty two/three (I FORGET) year old tutor guy and I didn't really like him before but he was cool and we hit it off and he was talking about epic fun times, it was chill. Also he got up to get me some buñuelos and Bailey's so HAHA GENTLEMAN i like him now that I don't think he's this kinda stuck up asshole. Plus he is kinda cute without his glasses on and that slight facial hair BUT THAT IS NOT IMPORTANT okay, what is important is that now I don't not like him. My mom threw me knowing glances because she knew I thought he wasn't cool and i was like "OHMYGOD STOPIT" and Auntie (mom's friend) threw some too but I think for a different reason IDK also I think I was slightly flirting without knowing again guys, we talked about getting buzzed together some time and playing jousting basketball (what).

THEN WE TOTALLY MISSED THE COUNT DOWN BECAUSE THE RADIO STATION WE WERE LISTENING TO WAS SHIT AND DIDN'T DO IT i glanced at my cell at the exact moment it turned "12:00" and GOT UP IN A HURRY TO HUG PEOPLE and shit i ate my grapes but i have no idea i was supposed to make wishes while doing so, i kinda just STUFFED MY FACE WITH THEM blindly lfs fdklafalkjsdlkf SOB. /dumb

ANYWAY I HAD FUN it was a nice way to end a year OLDER PEOPLE ARE LOADS OF FUN HAHA with their lewd jokes and their innuendo and their EXTREME BITING SARCASM and i like them. C8 also i feel at peace with the world right now, even though some shit happened with this one asshole who brought up my dad and that's not a good thing, mom got upset my bro was involved but IT IS OKAY, I FIXED IT because it is what i do, so it is chill.

I HOPE YOU ALL HAD AN AWESOME YEAR AND AN AWESOME NEW YEAR'S AND YOU KNOW WHAT, IF 2008 WASN'T GOOD FOR YOU, NO WORRIES-- 2009 WILL MAKE UP FOR IT. I KNOW IT OKAY I BELIEVE IN THIS AND ME WHO BELIEVE IN YOU AND YADDA YADDA I LOVE YOU GUYS keep on being so cool HERE'S TO ANOTHER YEAR OF US AND AWESOMENESS and being edgy, HAHAHAH~*~*~ klfkds peace and prosperity to all dudes.

OKAY THIS IS SLIGHTLY TL;DR BUT I CAN'T BRING MYSELF TO CARE RIGHT NOW HAHAH also i had this post open for a while but i got distracted with manga uuuh what the balls.

I LOVE EVERYONE thank you sorry ilu BAI fdsklj

edit: SPECIAL A 84 LKJDKLJDKL /FLIPS A SHIT /PASSES OUT HAPPILY
mammaria: (GYAH[ipin])


MERRY XMAS





LOL NO JUST KIDDING



MERRY XMAS~!


ps welcome to [livejournal.com profile] princelollipop, [livejournal.com profile] hymenchan, and [livejournal.com profile] sammywhatammy~! C8


ARE YOU SCARED YET ♥


OH ALSO I AM [livejournal.com profile] the_fucking FRANCIS BONNEFOY OF LIVEJOURNAL as of two days ago lol;; /late HAHAHA FUCK YEAH FRANCE~ bitcheslovely friends, go claim people~ (THE MODS ARE SUPAH NICE okay)

/PASSESOUT HAVE A GOOD ONE HAHA /KILLS YOU ALL IN YOUR SLEEP
mammaria: (control your poison[ladygaga])
--FUCK I HAD TO WRITE THIS POST TWICE, IT GOT ERASED FUUUUUCK FUCK FUCK

so yeah, day 5 & 6 of the HAPPINESS MEME!!! (it's kind of weird to be writing this when... my mom is... screaming at my brother behind me ldjskkj}

ANYWAY--

HERE ARE THE THINGS THAT MADE ME HAPPY THE DAY BEFORE YESTERDAY & YESTERDAY!
♡ last day of design!!! C8 I GOT AN A, I THINK HAHAHA
♡ i managed to finish my projects in time lfjlsdj phew~*~*~ HAHA AND TURN THEM IN i was scared i wouldn't be able to, gosh
♡ i was just.. irrationally happy all day okay IDK (okay so i.. forgot ljflkds STFU SOB /has the memory of a goldfish)
♡ seen on the news the thousands of mexicans heading to the Basilica of Guadalupe-- some on their KNEES oh wow (their faith is really inspiring lajdfk)
♡ I SLEPT A LOT (idk if you noticed, but sleep makes me happy lol;;;)
♡ FUCK I AM DISTRACTED-- uuh oh yeah, people signed up for drawings? I KNOW I WAS ALL "LDKS DO NOT WANT" at first, but I got inspired! C8 and it gives me an excuse to draw HAHHA FUCK YEAH I WON'T GET RUSTY lfdk (OH, AND I AM WORKING ON THEM- i already finished some, but uuuh i can't find my camera wtf-- I SHALL LOOK FOR IT HARDER)
♡ LAST DAY OF DRAWING!! I GOT AN A THERE TOO~! C8 though i wished i had seen mr. gilbertson to wish him a merry christmas... BUT I GOT AN A, EEEE~! C8 C8 C8
♡ talk with lb put some things into... perspective. jsdklfds I DON'T KNOW we shall see /cryptic!
♡ spent time with family & family friends! C8 we ate tamales HAHAH /MEXICAN!!1!
♡ I just came back from church!! We sang to the Virgen de Guadalupe~! HAPPY FEAST DAY, VIRGIN OF GUADALUPE!!! C8 thank you for appearing on the tepeyac. ilu! ♥ (STFU THIS IS A BIG DEAL TO MEXICANS/CATHOLICS AND I JUST HAPPEN TO BE BOTH C8)
♡ GONNA APP FOR LUFFY, LONGCHAMP, AND HIKARI AT ACHRON! YOU SHOULD JOIN US THERE C8 (i hope i get accepted lfjdskd)
♡ new FMA chapter!! SO RARE LJDKs i have been waiting! >8|
♡ hi, i am edgy. ilu.

it was.. really distracting to write about me being happy while my mom was yelling at the background. it made me sad because she was sad and-- i felt bad, but this meme helped me feel better! C8 see, it is a really nice meme-- and now i gotta go see if she is okay fljsdkj

nite, y'all!
mammaria: (lemme give you some love[ipin])


hi my favorite people are in this, they deserve love. ♥ GIVE IT TO THEM, give it to your favorite people too! LOVE MEMES ARE WONDERFUL! (why so faggy;;)

ALSO ALSO DUUUUDES!!!! HERE IS MAI LIST OF PEOPLE GETTING CHRISTMAS CARDS, sign up if you haven't? (link is there!) if you don't sign up, i'll be sending you an E-CARD ANYWAY so you don't escape me. 8( (WOULDN'T YOU RATHER HAVE SOMETHING PRETTIER?)

lol don't you just love how i beg you to let me send you cards /pathetic

OKAY SO THAT WAS THE POINT OF THIS POST

UUUUM

ILU BAI ♥ /RUNS AWAY SUDDENLY!!!
mammaria: (BWAHAHA[paako])
i got tagged by [livejournal.com profile] daytimedrunk! (yaaay i never get tagged~! no wai-- OKAY RARELY get tagged 8D)

The rules are that for 8 days you have to post something that made you happy that day. Tag 8 people to do the same.

THINGS THAT MADE ME HAPPY TODAYYESTERDAY!
♡ my icon. you just lost it HAHAHAHA
♡ new layout! EXTREME!!1! GIRLYNESS!!! also i took a minimalistic approach on my profile HAHAH (never mentioned it)
[livejournal.com profile] anasyrma (i gotta get used to your new lj lfkas) made my next SIX MONTHS okay-- today especially because i was looking for icons~*~*~ 8) ILU THANK YOU are you tired of me saying that yet HAHA;;
[livejournal.com profile] cory1313 because SHE MADE ME LIKE SIX Katy Perry icons that look totally FIERCE fuck yes (now she just has to send it to me) and because she and our friend Susy chatting with me while at the mall is PRICELESS rofl;;;
♡ LADY GAGA FUUUCK I AM SO ADDICTED TO THIS FAB BETCH IT IS RIDIC LIKE BURNING i know i make no sense sob stfu
♡ my family. they are hilariously cool HAHHA.
[livejournal.com profile] feudal LORE MADE A LONGCHAMP FST ILU LORE LJDLKS yeeees
[livejournal.com profile] daytimedrunk FOR TAGGING ME~!
♡ SLEEP! EPIC NAP WAS EPIC!!!
♡ lb because chats are awesome, okay. even if i ADD all over the place sometimes HAHAH also [livejournal.com profile] ohhfantastic FOR SHARING ABOUT HER LATINO STUDIES it made me proud for my country/people, thank you bb ;w;
[livejournal.com profile] ephemeralize who shares music with meeee WHY SO AWESOME, ADE
♡ ALL OF YOU! 8)
♡ just being alive, seriously;;;

...LONG LIST IS LONG is it gonna be like this every day omg lajdkl HAHAH idk probably not but YAY! i guess today was a good day, hahah~ 8)!

oh also, because I am buying/making the cards next week hopefully!!!

HERE IS A LIST OF PEOPLE WHO GAVE ME THEIR ADDRESSES (and are getting a caaard~!) )

i'm making a list, and checking it twice~! i'm gonna find out, who's naughty or nice~ maria is coming~ to town~ ♬

so if you haven't signed up for a card and would like one, sing up here please~! or if i somehow missed your name (which i doubt, since i checked it so much HAHA BUT STILL), lemme know, okay?

HEY THIS POST WAS KINDA LONG WASN'T IT /PROUD
mammaria: (oh shucks///[mei])
→ A N O N _ M E M E

HI ANOTHER MEME kjflaksdj i am so sad lol;;;

...wtf what's up with this font-- WTFFFFF

IN OTHER NEWS i passed out yesterday because i suddenly got exhausted & even though I slept like 10+ hours i woke up feeling horrible and ended up not going to school

GJ, SELF! 8)b GJ

also also i still have to shower you with love because i promised i would (AND I ENDED UP PASSING OUT YESTERDAY SO I COULDN'T SOB)

also in case you haven't COMMENT HERE ALREADY SO I CAN SEND YOU A CARD RAAAWR 8')

next post shall be wishlist! /fail

now i gotta go be anon okay HAHAH SEE YOU
mammaria: (YOU! get out of my bed[maka])
...pero somos realmente libres cuando vivimos esclavisados por el miedo?

/sigh

anyway:

FELIZ DIA DE LA INDEPENDENCIA!!!

VIVA MEXICO


VIVA MIGUEL HIDALGO

VIVAN LOS HEROES DE LA NACION

VIVA LA VIRGEN DE GUADALUPE

VIVA MEXICO

VIVA!!!!

fjklasdj damn right i'm a proud mexican, bitches. >:|

Happy Mexican Independence Day, y'all ♥

Did anyone see what happened in Morelia, Michoacan, Mexico, though?

i still can't believe it )
LET'S BEAT THIS THING!! GO!!!

VIVA MEXICO VIVA MEXICO VIVA MEXICO

VIVA

Profile

mammaria: (Default)
mammaria

February 2009

S M T W T F S
12 345 67
891011121314
15161718192021
22232425262728

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 23rd, 2017 02:35 pm
Powered by Dreamwidth Studios